RECENZJA PODUSZKI GRYCZANEJ

Dzisiaj przychodzę z czymś dla śpiochów, a dokładniej z poduszką moich marzeń. Mowa tu o poduszce gryczanej. Jeżeli Was to ciekawi - zapraszam. 
Wypełnienie poduszki jest z łusek z uprawy ekologicznej i co najważniejsze z certyfikatem.  Poduszka ma wszyty zamek, dzięki temu możesz dosypać lub odsypać łuskę gryki - w ten sposób uregulujecie objętość poduszki. Poszewkę możecie zdjąć i jak najbardziej wyprać. 
Poduszka dla niektórych może być utrapieniem, lecz wbrew pozorom na pewno są osoby, które uwielbiają twarde podłoże dla głowy. Poduszka jest bardzo ciężka i twarda. Na pierwszy rzut oka pomyślałam sobie, że nie da się na tym spać i tu się myliłam. Produkt doskonale dopasowuje się do naszego kształtu głowy i nie musimy jej poprawiać w nocy. Moja poduszka była tak miękka, że musiałam ją przekładać na wszystkie strony, a ta poduszka jest tak skonstruowana, że nie ma mowy o jakimkolwiek wstawaniu i poprawianiu w nocy.  Podszewka jest ze 100% bawełny-być może nie wygląda na podszewkę, ale tak właśnie jest :) Dla takiego śpiocha jak ja poduszka jest idealna. Jeżeli ktoś nienawidzi twardych poduszek to nie polecam :)