JEDWAB CHI

Dziś post poświęcę o fenomenalnym jedwabiu do włosów, część z was pewnie o nim słyszała. Zapraszam.
Produkt jest zapakowany w kartonik, w środku którego znajdziemy ładną, średnio twardą buteleczkę o pojemności 15 ml. Po odkręceniu nakrętki widzimy, że jedwab zabezpieczony jest dodatkowo sreberkiem - za to plus dla producenta, gdyż mamy pewność że nikt go przed nami wcześniej nie otwierał. Zapach jest intensywny, przypominający męskie perfumy. Konsystencja przezroczysta, oleista.
Jedwab stosuję regularnie po każdym myciu włosów, ale tylko na końcówki, celem ich zabezpieczenia i w tej roli sprawdza się idealnie. Delikatnie je wygładza i sprawia, że są mięciutkie oraz błyszczące. Jest bardzo wydajny - wystarczy mała kropelka, aby pokryć końce. Zapach na szczęście jest ulotny, nie wyczuwalny po nałożeniu na włosy. Choć zdania na jego temat są podzielone, on stał się na chwilę obecną moim ulubieńcem.
Koszt to około 6zł za 15ml
Polecam :)

14 komentarzy :

  1. również stosuję i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja końcówki moich włosów zabezpieczam olejem kokosowym, o tym jedwabie nie słyszałam

    http://intheeyesofthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. drażnił mnie jego zapach ale sprawdzal sie super

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to zdecydowany KWC!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zachęciłaś mnie, musze się przejść do drogerii

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój numer jeden! :)

    http://unaweblog.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie go kupie? ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie stosowałam jedwabiu na włosy
    moze czas zaczac

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooooo świetne właściwości :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mogli by w końcu zrobić ładniejsze i praktyczniejsze opakowanie

    http://adziaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń